Szanowni Państwo,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa niezbędne informacje, z których Dowiedziecie się, w jaki sposób Państwa dane osobowe są przetwarzane oraz jakie prawa w tego tytułu wynikają.
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem, czyli podmiotem wykorzystującym Państwa dane, jest MKR-TPE SP Z O.O. z siedzibą w Białogardzie przy ul. Królowej Jadwigi 13D 78-200 Białogard prowadzący witrynę Internetową www.gsmsolutions.pl wraz z podstronami.
O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym stron internetowych (składane zamówienia i zapytania ofertowe), a także informacji zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych?
Przetwarzanie danych niezbędne jest do przygotowania oferty bazującej na naszych produktach oraz do realizacji dokonanych zakupów w sklepie internetowym www.gsmsolutions.pl/store. Zapewnia to bezpieczeństwo obsługi transakcji, jej realizację w ramach umowy sprzedaży. Przetwarzanie danych osobowych wpływa też pozytywnie na ewentualne procesy reklamacyjne, w wypadku, gdy zaistnieją podstawy do ich złożenia, a także wspiera kontakt między Sklepem a Państwem, w celach związanych ze świadczeniem usług. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych. W przypadku udzielonej zgody sklep przetwarza dane również w celu zapisywania danych w plikach cookies oraz gromadzenia danych ze stron www.
Czy podanie danych jest obowiązkiem?
Wymagamy podania danych, by móc przygotować spresonalizowaną ofertę na urządzenia, a także by zawrzeć z Państwem umowę sprzedaży i w związku z tym przesłać zakupiony towar na wskazany przez kupującego adres. Tym samym niezbędne jest podanie imienia i nazwiska odbiorcy oraz adresu do wysyłki zamówionych towarów. Dodatkowo dla możliwości kontaktu i doręczenia przesyłki do kupującego wymaga się podania nr telefonu oraz adresu mailowego. (w tym między innymi z uwagi na wymogi firmy kurierskiej czy Poczty Polskiej)
Jakie macie Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzania danych?
Zapewniamy, że respektujemy wszelkie prawa, wynikające z rozporządzenia o ochronie danych osobowych, tj.:
1) prawo dostępu;
2) prawo sprostowania danych – przy zauważeniu, że dane te są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) prawo usunięcia danych – gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy cofniecie Państwo swą zgodę na ich przetwarzanie, zgłosicie sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem. Dane powinny być również usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, a także gdy zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną .
4) prawo ograniczenia przetwarzania danych – po dostrzeżeniu, że dane są nieprawdziwe istnieje możliwość ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
5) prawo do przenoszenia danych – na podstawie Państwa zgody lub zawartej umowy. Przenoszenie to odbywa się w sposób automatyczny;
6) prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym ich profilowaniu;
7) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Komu udostępniamy dane osobowe?
Dane osobowe udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to konieczne – podmiotom wspierającym funkcjonowanie sklepu w świadczeniu usług (firmie hostingowej, a także podmiotom, za pośrednictwem których zamówiony towar trafia pod wskazany w zamówieniu adres, tj. firmie kurierskiej oraz Poczcie Polskiej – wyłącznie w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia. MKR-TPE Sp. z o. o. może również przekazać dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
Niektóre Państwa dane mogą zostać również przekazane naszym partnerom celem realizacji usługi montażowej, pomiarowej czy projektowej.
Jak długo dane osobowe będą przechowywane przez MKR-TPE Sp z o.o.?
Przechowujemy Państwa dane przez czas niezbędny do realizacji zamówień, a także przez okres następujący po zamówieniu, służący dochodzeniu ewentualnych roszczeń, przeciwdziałaniu nadużyciom i oszustwom, do celów statystycznych i archiwizacyjnych – przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych lub do wycofania przez Państwa zgody.
Dodatkowe informacje możecie Państwo uzyskać na naszej stronie Internetowej (regulamin i polityka prywatności.
Dlatego też prosimy o zaznaczenie przycisku "zgadzam się" jeżeli zgadzacie się Państwo na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Państwa z Usług naszej firmy, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies i na przekazywanie ich części naszym Partnerom, w celach przygotowania oferty i realizacji usługi. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
Jeśli jednak się nie zgadzasz, prosimy o zamknięcie naszej strony.
22 maja 2018