Konsultant On-Line

Marcin Kowalski

; Zadaj pytanie on-line

Rafał Król

; Zadaj pytanie on-line

 

Facebook

14.09.2010 - Największa instalacja repeater'owa w Polsce

We wrześniu 2010r. nasza firma ukończyła jedną z największych instalacje repeater'owych w Polsce na obiekcie Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Władysława Biegańskiego w Grudziądzu. Instalacja dostarcza sygnał GSM na  obszarze budynku  o powierzchni kilkudzisięciu tys. m2 i bardzo złożonej strukturze. Jej wykonanie wymagało użycia bardzo nowoczesnych technologii i odpowiedniego zaplecza techniczno pomiarowo, którym dysponuje nasza firma. 

Prace odbywały się w uzgodnieniu z operatorami oraz ich działami technicznymi, które zweryfikowały dopuszczeniem do współpracy zastosowane stacje repeaterowe ze stacjami bazowymi na obszarze miasta Grudziądz. Prace obejmowały instalacje anten zewnętrznych na dachu obiektu oraz sieć anten wewnętrznych rozmieszczonych w budynku. Zespół repaterów został umieszczony w specjalnie klimatyzowanym pomieszczeniu. Pomiary były wykonywane za pomocą naszego sprzętu firmy Anritsu, elementy montażowe oraz instalacyjne były wykonywane w oparciu o komponenty Hilti oraz Dewalt. Odpowiedzialny za Wsparcie inżynieryjne był nasz pracownik Marcin Kowalski, koordynatorem prac na obiekcie Rafał Król. Kierownik prac instalacyjnych Piotr Bońkowski. Ekipa techniczno-montażowa Patryk Wlazło i Krzysztof Kapelak. 

Szczególne podziękowania dla działu technicznego PLUS GSM, który wykazał się pomocą oraz konsultacjami w momencie uruchomienia zespołu repeaterów.


Zdjęcia:

Szanowni Państwo,

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa niezbędne informacje, z których Dowiedziecie się, w jaki sposób Państwa dane osobowe są przetwarzane oraz jakie prawa w tego tytułu wynikają.

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem wykorzystującym Państwa dane, jest MKR-TPE SP Z O.O. z siedzibą w Białogardzie przy ul. Królowej Jadwigi 13D 78-200 Białogard prowadzący witrynę Internetową www.gsmsolutions.pl wraz z podstronami.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym stron internetowych (składane zamówienia i zapytania ofertowe), a także informacji zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych?

Przetwarzanie danych niezbędne jest do przygotowania oferty bazującej na naszych produktach oraz do  realizacji dokonanych zakupów w sklepie internetowym www.gsmsolutions.pl/store. Zapewnia to bezpieczeństwo obsługi transakcji, jej realizację w ramach umowy sprzedaży. Przetwarzanie danych osobowych wpływa też pozytywnie na ewentualne procesy reklamacyjne, w wypadku, gdy zaistnieją podstawy do ich złożenia, a także wspiera kontakt między Sklepem a Państwem, w celach związanych ze świadczeniem usług. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych. W przypadku udzielonej zgody sklep przetwarza dane również w celu zapisywania danych w plikach cookies oraz gromadzenia danych ze stron www.

Czy podanie danych jest obowiązkiem?

Wymagamy podania danych, by móc przygotować spresonalizowaną ofertę na urządzenia, a także by zawrzeć z Państwem umowę sprzedaży i w związku z tym przesłać zakupiony towar na wskazany przez kupującego adres. Tym samym niezbędne jest podanie imienia i nazwiska odbiorcy oraz adresu do wysyłki zamówionych towarów. Dodatkowo dla możliwości kontaktu i doręczenia przesyłki do kupującego wymaga się podania nr telefonu oraz adresu mailowego. (w tym między innymi z uwagi na wymogi firmy kurierskiej czy Poczty Polskiej)

Jakie macie Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzania danych?

Zapewniamy, że respektujemy wszelkie prawa, wynikające z rozporządzenia o ochronie danych osobowych, tj.:
1) prawo dostępu;
2) prawo sprostowania danych – przy zauważeniu, że dane te są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) prawo usunięcia danych – gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy cofniecie Państwo swą zgodę na ich przetwarzanie, zgłosicie sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem. Dane powinny być również usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, a także gdy zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną .
4) prawo ograniczenia przetwarzania danych – po dostrzeżeniu, że dane są nieprawdziwe istnieje możliwość ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
5) prawo do przenoszenia danych – na podstawie Państwa zgody lub zawartej umowy. Przenoszenie to odbywa się w sposób automatyczny;
6) prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym ich profilowaniu;
7) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Komu udostępniamy dane osobowe?

Dane osobowe udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to konieczne – podmiotom wspierającym funkcjonowanie sklepu w świadczeniu usług (firmie hostingowej, a także podmiotom, za pośrednictwem których zamówiony towar trafia pod wskazany w zamówieniu adres, tj. firmie kurierskiej oraz Poczcie Polskiej – wyłącznie w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia. MKR-TPE Sp. z o. o. może również przekazać dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
Niektóre Państwa dane mogą zostać również przekazane naszym partnerom celem realizacji usługi montażowej, pomiarowej czy projektowej.

Jak długo dane osobowe będą przechowywane przez MKR-TPE Sp z o.o.?

Przechowujemy Państwa dane przez czas niezbędny do realizacji zamówień, a także przez okres następujący po zamówieniu, służący dochodzeniu ewentualnych roszczeń, przeciwdziałaniu nadużyciom i oszustwom, do celów statystycznych i archiwizacyjnych – przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych lub do wycofania przez Państwa zgody.

Dodatkowe informacje możecie Państwo uzyskać na naszej stronie Internetowej (regulamin i polityka prywatności.

Dlatego też prosimy o zaznaczenie przycisku "zgadzam się" jeżeli zgadzacie się Państwo na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Państwa z Usług naszej firmy, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies i na przekazywanie ich części naszym Partnerom, w celach przygotowania oferty i realizacji usługi. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.

Jeśli jednak się nie zgadzasz, prosimy o zamknięcie naszej strony.
22 maja 2018